Fokus

Dnešek je první den zbytku vašeho života. Na co se budete soustředit? Co chcete dosáhnout? Jak se budete rozhodovat?
MasterClass
zaměřený na priority
a spolupráci
MASTERCLASS

Soft Power

Masterclass určený týmům, které usilují o efektivní spolupráci a současně se musí plně soustředit na své priority. Budeme mluvit o citlivých věcech a vést i kritické rozhovory.

Pokud si chcete udržet svobodu v rozhodování a jednání v důležitých oblastech, musíte umět prosadit své priority. Čekají vás nelehká rozhodnutí, musíte za své myšlenky bojovat, získat podporu managementu i svého týmu. Ale nemůžete přitom zapomenout na spolupráci s ostatními. Znamená to, že občas budete potřebovat vést i kritické rozhovory.

Z obsahu
treninku

Z OBSAHU

Efektivní komunikace

Na vlastní pěst se nedostanete daleko. Jak motivovat svůj tým, přesvědčit okolí o svých prioritách a získat podporu managementu

Kritické rozhovory

Jak se vypořádat s nesouhlasem, konfliktem a manipulací. Čas od času musíme vést kritické rozhovory

  • Efektivní sladění priorit napříč organizací
  • Jak získat tým pro změny a vyšší cíle, často s menšími zdroji
  • Prezentace odhadů, které často trvají déle a jsou dražší než jsme plánovali
  • Jak umět říci ne, pokud vidím, že mi zadání nedává smysl
  • Jak řídit svého šéfa
  • Jak účinně vyjednávat a nacházet kreativní alternativy

Tento program je určen expertům a manažerům, kteří jsou vystaveni tlaku termínů a změn. Často jsou vlastníky úkolů, řídí je proaktivně, mohou vyhodnotit priority a svá rozhodnutí obhájit.

Na co se na semináři nesoustředíme:

Nemluvíme o tom jak zvládnout více úkolů rychleji.
Nemluvíme o softwaru a aplikacích pro time management
Nemuvíme o meditaci a zvládání stresu

Na co se tedy soustředíme:

Mluvíme o tom, jak se soustředit na méně úkolů, vybrat své priority
Mluvíme o tom, jak doručit prvotřídní kvalitu
Mluvíme o tom, jak o svých prioritách přesvědčit okolí

Tři teze tohoto semináře:

  1. Některým příležitostem musíme umět říct ne. Je to těžké. Zvlášť když chcete říct „ne“ svým nadřízeným, nebo kolegům. Nechcete si nikoho naštvat. Je snazší se přizpůsobit a vzít si další úkoly. To vše na úkor produktivity a kvality práce.
  2. Nejde o to pracovat méně, ale lépe. Vaše priorita je cesta jak dosáhnout toho nejlepší z vás. Výjimečné výsledky jsou vždycky pracné.
  3. Produktivita je skryta ve spolupráci. Díky spolupráci je možné dosáhnout více s méně zdroji. Jak tedy budete alokovat svůj čas, když se chcete soustředit na své priority a současně vyjít vstříc ostatním? A o tom je náš seminář

Na semináři čerpáme z reálných situací z praxe účastníků. Pracujeme velmi otevřeně a proto je důležité, aby sdílené informace byly naprosto důvěrné.

Drtivá většina seminářů vzniká pro konkrétní týmy v rámci jedné organizace. Se svými klienty mám podepsanou smlouvu NDA (non disclosure agreement) a diskrétnost beru velmi vážně.

V případě otevřených seminářů se opírám o relevantní modelové situace, které nevyžadují sdílení interních a důvěrných informací.

Prioritizace je dobrá ve chvíli, když se můžete opřít o dobré nápady. Buďte si tedy jisti, že máte co prioritizovat a směřujete správným směrem.

Více o dosahování
vyjímečných výsledků
Více o strategii
a dobrých nápadech

Více o produktivitě

Jak být dosáhnout lepších výsledků s menším úsilím
  • MANAGEMENT SPRINT
  • TIME MANAGEMENT
  • OSOBNÍ ZNAČKA

Management Sprint

Jednodenní, energický seminář pro celý tým. Pojďme se zaměřit na to skutečně podstatné: Co chceme dosáhnout? Jaké jsou naše priority? Co nám stojí v cestě? A proč to stojí za to? To vše v jednom dni

Více z obsahu

Z OBSAHU

VIZE
  • Jakou vizi, hodnoty a schopnosti přinášíme do týmu
SIMPLIFIKACE
  • Co můžeme dělat lépe, pracovat jednodušeji, rychleji, přívětivěji
KOMUNIKACE
  • Jak lépe sdílet a zabránit ztrátám času a energie v komunikaci.
DELIVERY
  • Jak se soustředit na správné věci a umět se rozhodnout čemu říci ne.

Time Management

Můžete pracovat jak rychle chcete, ale pokud se nesoustředíte na správné věci, daleko se nedostanete. Bez jasných cílů nebudete vědět, zda pracujete efektivně. Nebudete vědět, jakým příležitostem říci „ano“ a kdy kdy říci "ne”.

Více z obsahu

Z OBSAHU

  • Pracujte důsledně podle principu 80/20 a soustřeďte se na činnosti s nejvyším dopadem
  • Zbavte se všeho co přináší malou hodnotu a braňte své priority
  • Kaskádujte priority napříč organizací a týmy
  • Najděte způsoby jak dosáhnut výsledků rychleji a levněji
  • Překonávejte překážky, probémy, námitky a frustrace
  • Tam, kde to stojí za to, se snažte doručit pětihvězdičkový výsledek
  • Překonejte zloděje času a vlastní prokrastinac

Osobní značka

Workshop, který vám pomůže ujasnit si osobní cíle a pracovat na osobní značce. Uvidíte příležitosti, které jsou pro vás jak dělané, lidé kolem vás si vás zapamatují a budete se snáze prosazovat. Budete také spokojenější, protože se věnujete činnostem, které vás baví a ve kterých jste dobří.

Více z obsahu

Z OBSAHU

Mé SuperPowers
  • Identifikace osobních témat
Můj veřejný profil
  • Jaký styl komunikace je pro mě nejvhodnější
  • Jak udělat své téma zajímavější
  • Jak vypadá můj komunikační plán
Jakou mám podporu
  • Osobní networking
  • Jakou mám firemní podporu a příležitosti

Váš email je otevřený “to do list”, do kterého může kdokoliv přidávat další a další podněty. Zapomeňte na to, že dokážete tento tlak zvládnout, jen tím, že se lépe zorganizujete a budete používat lepší aplikace. To je velký omyl.

Vybírám několik perspektiv,
které inspirují mou práci

Princip 80:20

Jen 20% naší aktivity vede k 80% výsledků. Vtip je v tom, vědět které to jsou.

ROBERT KOCH

6 Box Priority

Jak sladit týmy i organizaci kolem kaskádovaných priorit

PETER BERGMAN

Smart Simplicity

Jak vytvářet kulturu jednoduchosti a spolupráce v organizaci

YVES MORIEUX

A na co se chcete zaměřit nyní?

Strategie

Strategie

Praktické nástroje pro koncepční práci a smysluplnou inovaci

Více
Prezentace

Prezentace

Jak prezentovat komplexní informace tak, aby byly stále srozumitelné a zajímavé

Více
Fokus

Fokus

Jak dosáhnout výjimečných výsledků pomocí jasných priorit a týmové spolupráce

Více
Prodej

Prodej

Jak získat klienta pro nová a inovativní řešení

Více