Prodej

Přístup Challenger Sale není pro všechny, ale je vyjímečně efektivní v případě, kdy nabízíte inovativní řešení, kde hlavním kriteriem není cena
MasterClass
zaměřený na
konzultační prodej
MASTERCLASS

Challenger Sale

Pokud se chcete prosadit s nabídkou, kde není hlavním kritériem cena, je tento program pro vás.

B2B zákazníci jsou dnes informovanější a dokáží se samostatně zorientovat v nabídkách na trhu ještě před tím než se potkají s vámi. Zákazník přebírá iniciativu, stanovuje vlastní kritéria, často s důrazem na cenu.

Přístup „Challenger Sale“ vám pomůže poskytnout klientovi neobvyklý vhled do jeho podnikání. Dokážete ho provést obchodní situací, zorientovat ho v alternativách i rizicích. Často musíte konfrontovat stereotypy, či příliš zjednodušené vnímání.

Z obsahu
treninku

Z OBSAHU

  • Formulace hodnotové nabídky
  • Sestavení obchodní argumentace
  • Vytvoření scénáře obchodního jednání
  • Jak vést pozornost ke své jedinečné perspektivě
  • Jak se vyhnout škatulkování
  • Jak převzít kontrolu nad prodejním procesem
  • Pipeline management a kvalifikace leadů podle principu 80/20

Tento program se soustředí na B2B prodej komplexních a inovativních řešení. Přístup Challenger Sale vás posouvá od prodeje produktů k vytváření dlouhodobého vztahu s klientem.

Sale

POVAHA VZTAHU

Reagujete na objednávku

OČEKÁVÁNÍ KLIENTA

Klient očekává kvalitní produkt za dobrou cenu

PRODEJNÍ DOVEDNOSTI

Výborná znalost produktového portfolia a technických parametrů

OBCHODNÍ STYL

Vedete rozhovor s klientem s cílem odhalit potřebu a spojit ji s vaším řešením

Challenger Sale

Jste je vnímáni jako důvěryhodný poradce a partner

Poskytujete strategický vhled do podnikání klienta

Interakce s klientem na úrovni boardu

Prezentujete provokativní vhled, který otevírá klienta jiné perspektivě

Obvyklý prodejní styl je postaven na rozhovoru, kdy otázkami vedete klienta k vašemu řešení. Potíž je v tom, že klient často neví co chce. Neuvědomuje si příležitosti a má tendenci vás škatulkovat.

Přístup Challenger Sale umožňuje konverzaci otočit. Neptáte se vy klienta, ale klient se ptá vás. Prodejce je proaktivní, nespoléhá na to, že klient dokáže své potřeby plně popsat. Iniciativu přinášíte vy.

Program Challenger sale vychází z metodiky Corporate Executive Board, která je podrobně popsána zde https://www.challengerinc.com/sales

Na semináři obvykle čerpáme z reálných situací z praxe účastníků. Pracujeme velmi otevřeně a proto je důležité, aby sdílené informace byly naprosto důvěrné.

Drtivá většina seminářů vzniká pro konkrétní týmy v rámci jedné organizace. Se svými klienty mám podepsanou smlouvu NDA (non disclosure agreement) a diskrétnost beru velmi vážně.

V případě otevřených seminářů se opírám o relevantní modelové situace, které nevyžadují sdílení interních a důvěrných informací.

Východiskem programu je jasné komerční myšlení: Proč by si měl klient vybrat právě vás? Co má tendenci podceňovat? Jakým rizikům by se měl vyhnout? Pokud to nedokážete shrnut vy, nikdo jiný to za vás neudělá.

A na co se chcete zaměřit nyní?

Strategie

Strategie

Praktické nástroje pro koncepční práci a smysluplnou inovaci

Více
Prezentace

Prezentace

Jak prezentovat komplexní informace tak, aby byly stále srozumitelné a zajímavé

Více
Fokus

Fokus

Jak dosáhnout výjimečných výsledků pomocí jasných priorit a týmové spolupráce

Více
Prodej

Prodej

Jak získat klienta pro nová a inovativní řešení

Více
>