Trenink, který vám přináší praktické nástroje jak strukturovaně řešit problémy, přicházet s kreativními nápady a lépe se rozhodovat.
Každý den děláme řadu rozhodnutí a přemýšlíme jak překonat překážky, které stojí mezi námi a našimi cíli. Umění strukturovaně řešit problémy patří k základní výbavě týmů, které dosahují vynikajících výsledků.
Pravděpodobně uvažujete o inovaci produktů, o nových klientech, o organizaci svého týmu, o tom jak vhodně investovat. Tento seminář vám pomůže přijít včas s chytrým řešením a rozhodovat se v nelehkých alternativách.
Překvapivě tento program není určen jen manažerům a stratégům. Z programu budou čerpat všichni, koho zajímá koncepční a kritické myšlení:
Jste tým, který přemýšlí jak dosáhnout ambiciózních cílů
Jste tým vyvíjející nové produkty a služby
Jste tým posuzující obchodní příležitosti či investice
Jste tým, který stojí před závažným rozhodnutím
.....
Je jedno jak seniorní je vaše pozice, všichni řešíme výzvy, děláme obtížná rozhodnutí a těšíme se na nové nápady
Přínos tohoto programu vidím ve dvou rovinách:
Praktické techniky
Osvojíte si techniky jak přistoupit k řešení jakéhokoliv problému. Jedná se o osvědčené metody jak uspořádat své myšlenky, vidět souvislosti a otevřít se širšímu spektru možných řešení. Tyto techniky nevyžadují zvláštní expertízu, ani zvláštní software, ani náročnou přípravu. Čerpám přitom z metod a praxe, které jsme získal ve strategickém consultingu.
Změna přístupu
Seminář vede účastníky k proaktivnímu přístupu a optimismu tváří v tvář jakémukoliv úkolu. Není nutné podléhat panice, utápět se v analýzách, ani dřít do noci.
Na semináři obvykle čerpáme z reálných situací z praxe účastníků. Pracujeme velmi otevřeně a proto je důležité, aby sdílené informace byly naprosto důvěrné.
Drtivá většina seminářů vzniká pro konkrétní týmy v rámci jedné organizace. Se svými klienty mám podepsanou smlouvu NDA (non disclosure agreement) a diskrétnost beru velmi vážně.
V případě otevřených seminářů se opírám o relevantní modelové situace, které nevyžadují sdílení interních a důvěrných informací.
„Problem Solving může změnit celkový přístup k vašemu životu. Vede vás k proaktivitě a nespokojenosti se status quo. Možná začnete seminářem a uvidíte, že vás jednotlivé kroky povedou k uskutečnění velkých snů. A to nezní špatně.“
Insight je startovací bod, který umožňuje smysluplně inovovat a zasáhnout do života zákazníků
Hluboký insight je překvapivý a přitom jednoduchý. Dobrat se ho znamená kombinovat strukturovaný
„vědecký“ přístup s „uměním“ představivosti a kreativity. Tento modul provede účastníky krok za
krokem procesem generování zákaznického insightu a jeho aplikace na konkrétní propozici.
Workshop připravuji společně s Tomášem Hrivnákem
Insight je startovací bod, který umožňuje smysluplně inovovat a zasáhnout do života zákazníků. Hluboký insight je překvapivý a přitom jednoduchý. Dobrat se ho znamená kombinovat strukturovaný „vědecký“ přístup s „uměním“ představivosti a kreativity.
Workshop připravuji společně s Tomášem Hrivnákem
Jak vést kreativní workshopy a přemýšlet out of the box
Gamestorming je formát facilitace workshopů, vhodný při hledání nových možností a řešení nestandardních situací. Proces je postaven na simulaci, hře, hypotézách a jejich ověřování. To vše formou, která je jak efektivní, tak zábavná.
Zaměříme se i na otázky, kdy je pro inovaci vhodná chvíle, kde jsou příležitosti pro zjednodušování a jak nové myšlenky prosadit.
Jak vést kreativní workshopy a přemýšlet out of the box. Gamestorming je formát facilitace workshopů, vhodný při hledání nových možností a řešení nestandardních situací. Proces je postaven na simulaci, hře, hypotézách a jejich ověřování. To vše formou, která je jak efektivní, tak zábavná.
Systémový pohled na strategii v kontextu obchodního modelu
Cílem workshopu je posoudit firemní strategii a porovnat možné scénáře dalšího rozvoje. Otevřeme přitom řadu závažných otázek: jaká je perspektiva vývoje obchodního modelu? Jaké nás ovlivňují tržní trendy? Jak je možné zvýšit ziskovat našeho podnikání?
Workshop je založen na metodice Business Model Innovation. Získáme efektivní nástroj jak vést diskusi o možných scénářích rozvoje, aniž bychom se utápěli v neproduktivních diskusích a analýzách.
Téma připravuji společně s Evou Tománkovou
Cílem workshopu je posoudit firemní strategii a porovnat možné scénáře dalšího rozvoje. Otevřeme přitom řadu závažných otázek: jaká je perspektiva vývoje obchodního modelu? Jaké nás ovlivňují tržní trendy? Jak je možné zvýšit ziskovat našeho podnikání? Workshop je založen na metodice Business Model Innovation.
Téma připravuji společně s Evou Tománkovou
Pro člověka s kladivem, vypadá každý problém jako hřebík. Proto si rozšiřte své nástroje kreativní spolupráce